DOPRAVA      

Zboží zasíláme prostřednictvím smluvního přepravce firmy PPL CZ s.r.o.

Na výběr máte dva typy dopravy:

1) Dodání zboží na adresu     

2) Dodání zboží na výdejní místo           nebo     

Při expedici zboží je automaticky odesláno číslo zásilky na Váš kontaktní email. Toto číslo umožní sledovat Vaši zásilku na stránkách přepravce: https://www.ppl.cz/vyhledat-zasilku

Přestože se přepravce snaží doručit vše v bezvadném stavu, může se ve výjimečných případech stát, že dojde k poškození zásilky.

V takovém případě je nutné postupovat následovně:

Evidentně poškozená zásilka - odmítnete převzetí
O této skutečnosti nás neprodleně informujte na e-mail reklamace@armymat.cz, zajistíme Vám odeslání nového zboží a vyřešíme reklamaci s PPL.

Evidentně poškozená zásilka - převezmete s výhradou
V případě převzetí vizuálně poškozené zásilky od PPL musíte ihned nahlásit poškození balíku přímo řidiči a sepsat s ním na místě do přepravního listu převzato s výhradou. O této skutečnosti nás neprodleně informujte na e-mail reklamace@armymat.cz.

Poškozené zboží v zásilce - postup pro uplatnění reklamace
V případě, že se po otevření zásilky objeví mechanicky poškozené zboží přepravou, musíte nejpozději do 3 pracovních dnů kontaktovat reklamační oddělení firmy PPL pro uplatnění reklamace. Pro vyřízení reklamace využijte formulář na adrese https://www.ppl.cz/reklamace. Nedodržíte-li tuto lhůtu stanovenou přepravní firmou, nebude Vám reklamace k naší lítosti uznána. Pro reklamaci musíte vytvořit fotodokumentaci kompletní zásilky, vč. detailu poškozeného zboží a detailu čísla zásilky. Po pořízení průkazné fotodokumentace můžete pouze vyjmout zboží, které je v pořádku, ale obalový materiál a samotné poškozené zboží musíte dát stranou do příjezdu reklamačního technika PPL. Reklamační technik PPL Vás sám kontaktuje do 3 pracovních dnů od nahlášení reklamace. Po zdokumentování reklamačním technikem, odešle PPL (nikoliv zákazník) zboží zpět dodavateli. Náhradu škody dále již řeší PPL přímo s dodavatelem. Náhradní zboží za poškozené Vám dodáme až po dodání fotodokumentace a potvrzení o uplatnění reklamace u PPL.

PLATBA

Při objednání zboží máte na výběr z různých možností platby. Zvolte si možnost, která Vám nejvíce vyhovuje.

Převodem na náš účet v měně CZK 

  • Fio banka, a.s.  č.ú.: 2802392842/2010       

Kartou přes platební bránu

Dobírkou hotově dopravci